Eines i tècniques per a la projecció professional a la xarxa

Després d’alguns anys treballant en els àmbits de la comunicació corporativa i institucional, actualment em dedique a la realització de projectes web per a professionals i empreses. És en aquest camp de la comunicació on es percep més clarament la necessitat de posar en valor els continguts, com un dels recursos més potents per projectar-se professionalment a la xarxa. O dit d’una altra manera: “participar” i “donar-se a conèixer” professionalment en la societat digital.

Estic preparant un llibre per a la col·lecció TIC Cero de l’Editorial UOC sobre aquest repte comunicatiu, en el qual trobareu respostes a les preguntes següents:

  • Què és la societat digital i com s’ha transformat la comunicació personal i professional?
  • Per què els continguts digitals són un element estratègic de la comunicació a la xarxa?
  • Com esdevenir una persona experta d’un àmbit concret i projectar un perfil professional?
  • Com crear continguts i posicionar-los perquè tinguin una incidència eficaç?
  • Com construir i fer créixer un entorn propi a Internet, adaptant-lo a un context canviant?

Aquest llibre, que sortirà en castellà a finals de setembre, és una proposta adreçada a les persones que volen aprofundir en el funcionament de la xarxa. De la mateixa manera que l’evolució d’Internet transforma les eines, les tècniques i les estratègies de comunicació, l’expansió de la xarxa també està incidint en la manera en què les empreses i els professionals es relacionen amb els seus diferents públics.

Qualsevol professional s’ha de plantejar l’elaboració de missatges eficaços amb continguts experts, ha de saber posicionar-los a la xarxa perquè tinguen la incidència desitjada. També ha de saber compatibilitzar la projecció personal amb la professional, i a l’inrevés. Per facilitar tot això, en aquest llibre trobareu una manera d’afrontar les eines de comunicació i les tècniques de posicionament de continguts, amb la idea de construir i fer créixer un entorn propi a la xarxa, adaptant-lo a les necessitats canviants i preparat per afrontar l’evolució tecnològica en què estem immersos.

0 Comments

Be the first to post a comment.

Leave a Comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

*